Me Before You, 2016

Tür: Dram, Romantik
IMDb: 7,6
Yönetmen: 

Eğer gerçekten istiyorsan gülmesini, kendi gülüşlerinden vazgeçmelisin çoğu zaman. 

Uzun zamandır film izleyemiyorum, ailesel koşuşturmalar ve kendime yarattığım zamanın çoğu arkadaşlarımla geçtiğinden bir köşede gizli gizli film izlerken buldum kendimi en sonunda. Kendimi içinde bulmak isteyeceğim bir hikaye olsun istedim ve uzun zamandır merak ettiğim bu filmi izledim. 

Kitap tavsiyesini oldukça fazla duymuş olmama rağmen benim efsanem Murakami'den fırsat bulamadım elbette. Fırsat bulamama yalanını ben de kullanıyormuşum, ne kötü. 

Will, dünyanın en hüzünlü hayat öyküsüne sahip. İşinde ve özel yaşantısındaki başarısıyla ekranlardan adını düşürmeyen esas oğlanımız geçirdiği bir kaza sonucunda felç kalıyor. Buradan sonrası klasik hikayelerimize benziyor gibi gözükse de böylesine sade anlatımlara bir tık daha fazla değer verilmesinden yanayım. Sonuçta insanı kanserden daha çabuk öldürür ön yargı. 


Louisa Clark, ailesine bakması için hayatından vazgeçerek çalışması gereken oldukça kasabalı masum kız. Esas kızımız ama, kendi mutluluğunu hayatı boyunca ikinci planda tutmuş. İkilinin birbiriyle karşılaşması sonucu hayatlarında kendilerinde daha önce keşfedemedikleri duyguları keşfediyorlar. Birbirlerindeki açıkları böylesine güzel kapatabildikleri için el tebriks. 

Kısa sürede başlayan aşklarıyla oldukça zor bir sınava giriyorlar, tahmin edilir ki.. Yaşadığınız anın büyüsünü kaybetmesini istemediğiniz çok olmuştur, bitmesin istediğiniz günlere takılıp kalmışsınızdır. O günlerde size eşlik etmiş insanların hayatınızın geri kalan zamanında da yanınızda olmasını isterseniz bir gün olmayacaklarını bilseniz bile. 


Clark'ın Will'den sonraki hayatında Will'in büyüsüne kapılıp gitmesiyle, yanınızdaki insanlarla son büyülü gününüzmüş gibi sevgiyle izleyiniz. He bir de ön yargısız.

Popüler Yayınlar