Still Alice, 2014

Tür: Dram
IMDb: 7,5

"Tutunmaya çalışacağım şeylerden biri de bugün burada konuşmamın anısı olacak. Elimden gidecek, biliyorum, belki yarın gitmiş olacak ama bugün burada konuşuyor olmak... Benim için çok anlamlı... Bana iletişime her zaman hayran olan eski beni hatırlatıyor."

"Yitirme sanatında ustalaşmak zor değil. O kadar çok şey yitirilme niyetini içinde taşıyor ki yitirmeleri felaket olmuyor."

Bir kadını uyutmayıp gecenin bir körü hüngür hüngür ağlatan bir sorunu karşısında onun yanında olduğunu söyleyip zaman ve hastalık ilerledikçe bu durumu yaşamaktan gocunan adamın kaçış hikayesine daha çok takıldım aslında. Başarılı ve oldukça güzel Alice Howland'ın yakalandığı ailevi alzheimer hastalığı oldukça kırıcı, utandırıcı ve hızlı ilerlemektedir. 


Yaşattığı duyguların en ucunda, kendinize olan saygınızı, özeninizi ve güveninizi yitirdiğinizi sansanız da yiten en önemli ve tek şey ANILARINIZ. Kendi için durum bu kadar kötüleşmemişken çektiği videoyu izlerken yapması gereken şeyi odaya çıkana kadar unuttuğu için defalarca izlediği sahnenin kırıcılığı hala üzerimde!


"Hiçbir şey sonsuza dek yok olmaz. Bu dünyada acı verici bir ilerleyiş vardır. Geride bırakılana özlem duyarak ileriyi düşünmek."

0 Comments