Fifty Shades of Grey, 2015

Tür: Dram, Romantik
IMDb: 4,0
Yönetmen: 

IMDb oylamasına katılan arkadaşlar bizzat kitabı okumamış kısım sanıyorum ki. Zaten kitabı okumayıp izlenmeye kalkılmaması gereken nadide eserlerden. Christian Grey, memleketin zengin iş adamlarından. Daha önce hiç bir kadınla magazinlere takılmamış ve hiçbir kadınla uyumamış. Anastasia ile on dakika ayırdığı bir röportajda tanışan asıl adamımız Christian kendi dünyasına davet etmeye çalıştığı Anastasia'ya bunu hak etmediğini söyleyip durur. Kendi kurduğu düzende ona yer olmadığından bahsederken bir şekilde ona yer açmaya sabırsızlandığını da saklayamaz.


Christian bu konuda farklı ve sert zevklere sahip olduğunu bir şekilde belirtse de Anastasia'nın "aydınlat beni!" demesiyle olaylar hızlanır. Hızlanmak az bile! :) Asıl adamımızın ben böyleyim tiradını Anastasia etkisiyle değiştirmeye başladığı detayları fark ettiğinizde ayrı bir gülümseyişle izliyorsunuz. Christian karakterimiz oldukça insan dışı olsa da Dornan'ın bu role bir türlü oturduğunu düşünemiyorum. Olmayan bir şeyler olmuş. 


Serinin ilk kitabı ve filmi Grinin elli tonu ülkemizde ciddi anlamda ses getirdi bence çünkü hafta sonundan beri ancak dün izleyebildim. Christian'ın sırlarını ve neden böyle bir şey yaptığını ilerleyen serilerde göreceğiz, film tam birinci kitabın bittiği yerde kesiliyor. Soluksuz izleyeceğinize dair kesin bilgiler verebilirim, gerçekten soundtrack konusunda oldukça başarılı bir film olmuş. Soundtrack listesine aşağıdaki linkten göz atabilirsiniz. 


Popüler Yayınlar