Mucize, 2015

Tür: Dram, Komedi
IMDb: 8,0
Yönetmen: Mahsun Kırmızıgül
Oyuncular: Mert Turak, Talat Bulut, Mahsun Kırmızıgül

"Bazı insanların kalplerinin üzerinde gözleri vardır o gözle bakarlar dünyaya. O gözle görürler her bir şeyi. Allah hepinizin karşısına iyi insanlar çıkarsın."

Dünya gündemine ek konuların bizi de yakından ilgilendirdiği olayların ortasında kaldığımız bu dönemde ani bir kararla Türk sinemasının oldukça başarılı yönetmeninin yeni eseri Mucize'yi izledik. Anneciğimle kafa kafaya izlediğim filmleri ayrıca seviyorum. Türk sineması deyince aklımıza böyle isimlerin ve böyle filmlerin gelmesinden oldukça haz duymak istiyorum artık. Geriye kalan seviyesiz esprili filmleri bir kenara atın. 


Filmde rahatsız olunacak herhangi bir konu yok sonuçta her milleti delirten muhakkak bir olay vardır. Kimsenin kimseyi ayırma gibi bir lüksü yokken bir devletin asla doğuyu batısından ayırmaması gerekiyor. Film tamamıyla gerçek bir hikayeden uyarlanmış. Bir öğretmenin okulu bile olmayan hatta yolu bile olmayan bir köye tayininden başlatılmış, köy içerisindeki yaşantı ile devam ediyor. Allahım o kız isteme muhabbetleri, yukarıdan attıkları laflar her sahnesine bayıldım ba yıl dım!

Görüntü kalitesi, çekim farklılıkları bok atılamayacak kadar güzeldi. Herhangi bir akşam nasıl geçtiğini anlayamayacağınız bir 136 dakika. İzlemenizi şiddetle tavsiye ediyorum. 8 ayları Allah'a geri kalan 4 ayları ise devlete bağlı yaşayan bu insanların hikayesine şahitlik etmenizi her şeyden çok istiyorum. Gerçekte o köyde yaşayan çocukların ve ayrıca Mert Turak'ın efsane oyunculuğuna bayıldım. Evren değiştirdik adeta!

'Yeter ki kalbiniz sakat olmasın', keyifle izleyiniz.

Popüler Yayınlar