Vanilla Sky (2001)

Tür: Fantastik, Gizem, Romantik
IMDb: 6,9
Yönetmen: 

Tom Cruise'un, "Heey, ben Tom Cruise'um " dediği film.

Takatinizin kalmadığı; yorgun olduğunuz veya aklınızda başka düşüncelerin olduğu anlar bu filmi izlemek için uygun değil. Dağıtıyor.

Bilimkurgu filmler arasında aşk için olabilecek, en azından benim kabul gördüğüm en iyilerden.
"David, open your eyes." 


Bir anda yüzünüz düşecek belki. "Hayır ya,nasıl? Olamaz değil mi? Eğer olduysa kötü çünkü" filmi.

"David zora geldiği zaman kaçıyor mu?
Sophia ne zamana kadar varoldu?
Julia'dan tedirgin olmakla haklı mıyız?" filmi.


-Bize bir bak.. Ben kaldım; sen öldün. Ve ben hala seni seviyorum. 
-Bu bir sorun.
filmi.

Size asla canımın istediği gibi anlatamam, kendi gözlerinizle bakmalısınız. Güvendiğiniz şey; tek bir özellikse eğer, bu kötü. Çünkü onu sizden aldıklarında saldırganlığın beraberinde güçsüzlük kaplıyor dünyanızı. O, size yanlış yaptırıyor.

Sakin olun; 'gözlerinizi açın'.


" Belki ikimizin de kedi olduğu bir hayatta seni tekrar bulurum. "

Ve.. "tech support!!!" ..

Güzel gözlerinizle izleyiniz.

Yazar: Ecem Akanur

0 Comments