To The Wonder ( 2012)

Tür: Dram, Romantik
IMDb: 6,1
Yönetmen: Terrence Malick

Bir aşk muhakkak var ama nerede, onu nerede aramamız gerekiyor? Daha önce Terrence Malick filmi izlememiş olanlar için pek bir şey ifade etmeyen bir senaryo ama ilki olsun, hiç fena olmaz. Film ilişkiler üçgeninde araya bir tutam inanç ve inancı ucundan ucundan sorgulayan bir peder arasında geçiyor. 


" Sonsuz..
gecede kaybolurum
Bir kıvılcım 
Alevin içine düşerim.
Beni gölgelerin içinden çıkardın.
Beni yerden kaldırdın. 
Beni hayata döndürdün."

Neil, gezi için geldiği Paris'te Marina'ya aşık olur, Marina son derece güzel ve hayat dolu. İkili ayrılmak istemedikleri için Marina'a Neil'in peşinden giderek Amerika'ya yerleşir. Ve Paris'teki tutku dolu günleri geride kalır, hiçleşmeye başlarlar. 

" Beni seversen başka bir şeye ihtiyacım yok. " 

" Sana o kadar yakın hissediyorum ki adeta sana dokunabilirim. Bizi birbirimize sımsıkı bağlayan en derinde hissettiğim görünmeyen her şey daima mevcut. Bu duyguyu seviyorum kimi zaman beni ağlatsa  bile. Bu inanç o kadar sağlam ki ben sana aitim. "


" Aşk yalnızca bir duygu değildir.
Aşk bir görevdir, sevmelisiniz. "

Bu filmi de yerleştirdim kalbimin baş köşesine, hayat beklentiler üzerine kurulu. Beklentilerse daima üzer, ama insanız işte gözlerimizi sımsıkı yumup bekliyoruz. 

" Yaşam bir rüyadır, rüyanda hata yapamazsın. Rüyanda ne istersen osun. "







Popüler Yayınlar