The Words, 2012

Tür: Dram, Suç, Romantik
IMDb: 7,0
Yönetmen: Brian Klugman, Lee Sternthal

Romanı yayınlandıktan sonra uzun zamandır beklediği başarıyı kazanan genç yazar Rory Jansen'ın hikayesi. Tek bir sorun var o da kitabı onun yazmadığı gerçeği. En güzel detay da gözlerinizden kaçmasın; güzel afişleri olan filmler izlerim demiştim.


Karşınızda duygularınıza direkt atış yapacak bir film var. Ne düşünmeniz gerektiğini bilemeyecek hatta hangi hikayeye inanacağınızı şaşıracaksınız. Bradley Cooper'ın inanılmaz oyunculuğu sayesinde bir nebze daha sürükleyici hale gelmiş The Words. 

" Onca yıldan sonra her gün onu düşünüp, ona yaptığım şeyin ağırlığı altında ezildikten sonra, birdenbire karşıma çıktı, mutlu görünüyordu! Bunu anlamak canımı yakmadı dersem yalan olur. Ama bir şekilde yardımcı da oldu. O sayfayı kapatmamı sağladı. sürekli geçmişi düşünmeden hayatıma devam etmemi sağladı. Bir daha hiç yazamadığım için hayatımın mahvolduğunu mu sanıyorsun? sadece hikayelerle dolu bir kitabı kaybettim diye? benim felaketim; kelimeleri, bana onları yazmama ilham veren kadından daha çok sevmemdi. hepimiz hayatta seçimler yaparız, zor olan onlarla yaşamaktır!"



Film hakkında söylenebilecek pek bir şey yok, geçişler muazzam. Üç farklı hikaye var, kısaca hikaye içinde hikaye. Peki siz hangisine inanacaksınız?

" Elimden gelenin en iyisini yaptım, birinden daha fazlasını bekleyemezsin. Benim felaketim, kelimeleri onları yazmama ilham veren kadından daha çok sevmemdi."

Popüler Yayınlar