Like Crazy, 2011

Tür: Dram, RomantikIMDb:6,7Yönetmen: Oyuncular: 


İki üniversite öğrencisinin o muazzam aşkını, ayrılışını ve özlemini konu alan muazzam film. Konu çok klişe gelmiş olabilir ama bu konuyu bu denli güzel işleyebilen yaratıcılar olduğu sürece her ay bir tane izleyebilirsiniz, hele nefes almadan önce düşündüğünüz biri varsa. Aslen Amerikalı Anna'nın Jacob'tan ayrılamayıp İngiltere'de kalma süresini aşmasıyla başlar hikaye, Anna artık vizesi dolan bir kaçaktır ve sınır dışı edilir. Üstelik Jacob'a bu denli bağlıyken.  

" Ama uzakta olmak güzel. Bence hayatının bir bölümünde büyüdüğün yerden uzaklaşmak önemli."


Sundance film festivali 2011 yılı drama dalının büyük jüri ödülünü almış üstelik, Başrollerini Antohny Yelchin ve Felicity Jones ( Bayıldım)'in paylaştığı bu romantizm ağırlıklı dram hikayesine bayılacaksınız. Uzaklaştıkça yabancılaşan iki insanın hayatlarına ayrı devam edememeleri sizi ekran karşısında yoracak. 

Filmin bana en samimi gelen sahnesi de burasıydı, yaz tatilini yatakta geçirmek. Allahım başıma gelmese bu denli güzel olduğunu düşünmezdim. 

"Anlamadığımı sanmıştım, kavrayabileceğimi ama yapamadım. Tam olmadı. Yalnızca "bulanıklığını". Pembe terlikli, her şeyi barındıran, o yarı değerli hevesini. Bazen bir bütünden daha fazlası olur, fark etmemiştim. Öyle ki bütünlük yalnızca lüks bir fikirdir. Çünkü yarımlardır. Aslında seni ikiye bölen. Bilmiyordum, arada kalan parçalardan bihaberim. Senin ve benim ürperten parçalarımdan."


Herkesin huzurunda birbirlerine bağlı kalacaklarına ve birbirlerini koruyacaklarına söz verdiler ve hiçbir şeyin hislerini yok etmesini izin vermeyeceklerdi. Son sahnede birbirlerine sarıldıklarında akıllarından geçirdikleri geçmiş olaylara olan özlemlerini ve yaptıkları vicdan muhasebelerini yüzlerinde fark ettiğinizde bir adım daha ilerlemiş olacaksınız. 

Popüler Yayınlar